Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.03.2009 17:06 - УСТНАТА ХАРМОНИКА Е МОЯТ ЖИВОТ
Автор: nikpe9 Категория: Музика   
Прочетен: 1285 Коментари: 0 Гласове:
2

Последна промяна: 22.03.2009 18:41


Роден съм в голямото и красиво Ловешко село Дойренци, там където северните склонове на Стара планина се преливат в Дунавската равнина, а тихият Осъм бавно се отправя към Дунава. Село Дойренци е разположено на левия бряг на р.Осъм, на около 15 км. от Ловеч и която река на места достига дълбочина до 4 м. Още от малък обичах риболова, а в реката гъмжеше от шарани, сомове, скобари и какви ли не още риби. Хвърлях въдичката и им свирех с хармониката, чийто звуци сякаш я привличаха . И тази година, когато бях на гости в Чикаго при дъщеря ми и зетя, отново опитах риболова в близкото до къщата езеро и успях. Вижте снимките от детството ми и добрият улов в Чикаго.
 image
image

Още от малък свиря на различни инстременти и участвам в много състави, но моят живот си остава винаги свързан с устната хармоника. Вече съм записал и три компакт диска за удоволствие на приятели и любители на тази музика, като някои от тези изпълнения ще ви предоставя, било то от мои концерти, било то във вид на клипове, заснети от местните кабелни оператори. Ето и снимки от мои участия в различни музикални състави.
image
image
По професия съм агроном и имах възможност да споделя своя опит в Алжир, да преподавам в Мароко и Ангола и да обиколя, не само част от Африка, но и от Европа, а в последните години и САЩ, за което искам в следващите постинги да споделя моите впечатления. Очаквайте ги акомпанирани с мои музикални изпълнения.
image
Ако кликнете върху стрелката по- долу, ще можете да чуете част от концерт през 2008 г. заедно с китaрения състав при читалище "Братство" в г. Кюстендил - Стари градски песни и мелодия от филма "Кръстникът".






Гласувай:
2



Следващ постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: nikpe9
Категория: Музика
Прочетен: 71782
Постинги: 17
Коментари: 4
Гласове: 45
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031